Известие

Collapse
No announcement yet.

Спирачен път като на влак

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Какви накладки си сложил? Не трябва чак толкова да няма допир с диска от вътрешната страна. Най-вероятно майстора не ти е зачистил леглата на супортите където външната накладка се закача и се е изтривила.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      За Бендикс ми ги пробутаха

      Comment


      • #18
        90 процента съм сигуренче майстора ти е сложил телчетата скобичките дето държат апарата да не хлопа на неправилно място и за това се получава това нещо другото което вероятно наблюдаваше че колата няма инерция нали.Просто трябва да се премястят телчетата на правилните позиции.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Какви накладки си сложил? Не трябва чак толкова да няма допир с диска от вътрешната страна. Най-вероятно майстора не ти е зачистил леглата на супортите където външната накладка се закача и се е изтривила.
          малко вероятно. широка е следата. По скоро съм склонен на варианта на новачев за който и аз намекнах.

          90 процента съм сигуренче майстора ти е сложил телчетата скобичките дето държат апарата да не хлопа на неправилно място и за това се получава това нещо другото което вероятно наблюдаваше че колата няма инерция нали.Просто трябва да се премястят телчетата на правилните позиции.
          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
          sprint tropheo
          155/1.8
          156/2.0 Selespeed

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
            малко вероятно. широка е следата. По скоро съм склонен на варианта на новачев за който и аз намекнах.
            Възможно е, но те скобите ако не се сложат както трябва на първото спиране и ще се извадят сами. Ако не са защипали накладката... но е възможно. Но има проблем де. След като видях снимките... то така става... едно е да го четеш, друго е да го видиш.
            Last edited by fiore; d.m.y г., 10:09.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              вупрос зашто не ги сравни с старите? и друго проверихте ли дали не са ти блокирали водачите на апарата?
              147 1.8 twin spark

              Comment


              • #22
                Нека и аз да кажа - накладките са твърди и скоро няма да се напаснат и ще почнат да ядът диска !

                П.П.
                Накладки АТЕ на 20-тия км. бяха напаснали,проверено при две коли.
                Две други марки,първата на над 100км беше като на колегата (не лягат хубаво),вторите 20 000км бяха като нови а диска изяден !
                Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                Comment


                • #23
                  Колега,от снимките се вижда,че накладките не лягат челно към дисковете,а натискат в периферията.Най-малкото са блокирани под ъгъл върху водачите.Ревизирайте ги по-скоро,защото накладките вече може да са износени неравномерно,а има голяма вероятност да е..те м...та и на новите дискове.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Колега , и аз имах същия проблем и се оказа че има два модела накладки с различна геометрия , при което ако не е точно твоят модел се получава ефект като на твоята снимка .... вземи старите накладки и си вземи нови по мостра.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Възможно е, но те скобите ако не се сложат както трябва на първото спиране и ще се извадят сами. Ако не са защипали накладката... но е възможно. Но има проблем де. След като видях снимките... то така става... едно е да го четеш, друго е да го видиш.
                      Нама да излезнат ще кара без проблем и така но при неправилно сложени скоби накладката стой на една страна и при движение се опитва да се заклини за това са и светлите ивици според мен. Виждал съм същото нещо както при колегата износени по същия начин дискиве и накладки започнати да се изтриват на една страна. По принцип като се натиснат спирачките накладката се изправя и при спиране си застава както трябва но като има износване на една страна площтра на накладката коятон спира е много по малка и за това спирането е незадоволително.
                      Предлагам на колегата да направи снимки на спирачните си апарати и да се изясни дали това е бедета.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #26
                        БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ - ако не бях питал тука във форума сигурно още щях да си карам така,та значи ситуацията е следната,след обстойно разследване от нсбоп,интерпол,европол и всички подобни организации с трибуквени означения се оказа че проблема е в накладките и по точно че са сложени накладки за модели от 2001г и т.н..
                        Разликата е само във формата на външната накладка(металната подложка) и други белези като разположение на феродото и т.н.
                        Проблема е че като ги взехме от магазина сравнихме само буксата за кабела на вътрешната накладка (иначе всичко е като по книга 156 ТС 1,8 ).
                        А при монтажа всичко се монтира без проблем -цилиндър и т.н. само че- като се стягат болтовете на спирачнич цилиндър е тогава се посуква целия апарат и бозата е тотална и резултата е като на снимките по горе и апарата стърчи навън от диска.
                        Абе не е за разказване.

                        ОЩЕ ВЕДНЪЖ - БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ

                        Comment


                        • #27
                          Грешка на магазинера но мн кофти грешка, в тея условия само това липсва да ти прецакат спирачките...Винаги само меки накладки и точните за модела. Аз съм открил накладките за мен, меки, спират,м не свирят...
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #28
                            Ега магазинерите !
                            Има си каталози,даже повечето работят на TecDoc ,то това се едно раглеждаш енциклопедия и пак да не разбираш нищо .
                            Инак да се надяваме в бъдеще да нямаш проблеми със спирачките
                            Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
                            Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
                            Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

                            Comment


                            • #29
                              Майстора е бил кьорав....
                              EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
                              Suzuki GSXF600 99г.
                              Bravo 1.9 8V Multijet

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ivl Покажи съобщение
                                БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ - ако не бях питал тука във форума сигурно още щях да си карам така,та значи ситуацията е следната,след обстойно разследване от нсбоп,интерпол,европол и всички подобни организации с трибуквени означения се оказа че проблема е в накладките и по точно че са сложени накладки за модели от 2001г и т.н..
                                Разликата е само във формата на външната накладка(металната подложка) и други белези като разположение на феродото и т.н.
                                Проблема е че като ги взехме от магазина сравнихме само буксата за кабела на вътрешната накладка (иначе всичко е като по книга 156 ТС 1,8 ).
                                А при монтажа всичко се монтира без проблем -цилиндър и т.н. само че- като се стягат болтовете на спирачнич цилиндър е тогава се посуква целия апарат и бозата е тотална и резултата е като на снимките по горе и апарата стърчи навън от диска.
                                Абе не е за разказване.

                                ОЩЕ ВЕДНЪЖ - БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ
                                Б***и мърлящината...........
                                И кво вика майстора, "ми ти ми донесе такива и аз ги сложих"
                                Аз не бих се върнал втори път при него..............
                                Си прай експерименти с живота на хората.......
                                sigpic
                                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                                147 JTDm 140-Малката манекенка
                                GT- JTDm 150

                                Comment

                                Working...
                                X